به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت این خواننده، ساعت 19 شامگاه جمعه 25 بهمن با پخش نماهنگ «انگیزه» که از قطعات آلبوم جدیدش «کولی عشق» است، آغاز شد. 

 

بعد از آن شکوهی ترانه‌های «مدارا کن» و «توبه شکستم» را خواند که در ادامه تماشاگران حاضر در برج میلاد، یک صدا از او خواستند تا برای سومین قطعه این کنسرت، آهنگی شاد و ریتمیک را بخواند.

 

در پاسخ به این درخواست، شکوهی رو به پیروز ارجمند، مدیر کل دفتر موسیقی که در ردیف نخست صندلی‌های برج میلاد نشسته بود کرد و ضمن خوشامد گویی به او گفت: «آقای دکتر اجازه می‌دهید یک آهنگ شاد بخوانم؟»  

 

734873485388484326

 

«شب و بارون»، قطعه شادی بود که شکوهی به درخواست مردم خواند و فضایی پر شور را در میان تماشاگران ایجاد کرد. او در میان اجرای همین ترانه بار‌ها از مخاطبانش خواست تا با جیغ‌ها و فریادهای بلند واکنش نشان دهند و خودشان را سانسور نکنند. 

 

 «وای از هوس»، «کولی عاشق» و «به من زخم زدی» از دیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند. شکوهی در ادامه قطعه ای ترکیبی را به همراه گروهش اجرا کرد. در این بخش از اجرا، او با اشاره به دستگاه مه سازی که روی صحنه بود، گفت: «من به این بخار‌ها حساسیت دارم و صدایم گرفته است و از این بابت عذر می‌خواهم.»

 

 شکوهی در پاسخ به تشویق‌های تماشاگران هم گفت: «هنرمند راس قله اجتماع نیست بلکه کف‌ آن قرار گرفته و هرچه دارد از شماست.»

 

 در ادامه این کنسرت، آهنگ‌های «دلبری از تو»، «فریب»، «نگو می‌رم»، «دلم خونه»، «جان خسته»، «انگیزه» و «اسیر» اجرا شدند که مردم هم در خواندن آن‌ها با این خواننده هم آواز شدند. در همین ارتباط، شهرام شکوهی با تشکر از تماشاگران گفت: «واقعاً با داشتن شما بی‌اشتباه بی‌اشتباهم.»

 

 در بخشی از این کنسرت، با پخش تصاویری، یاد و خاطره هنرمندان در گذشته چند سال اخیر زنده نگاه داشته شد. شکوهی با خواندن ترانه «جادوی چشمات» این تصاویر را همراهی می‌کرد. 

 

این کنسرت با اجرای آهنگ‌های «دلم خونه»، «جان خسته» و «پروانه شدن‌» ادامه یافت و سپس نوبت به اجرای قطعه «اسیری» رسید و شکوهی خواند: «قصه عشقی که می گم، عشق لیلای مجنونه … با یک روایت دیگه لیلی جای مجنونه … مجنون سر عقل اومده شده آقای این خونه ….» در اجرای این قطعه، همراهی مردم به اوج خود رسید که در واکنش به آن شکوهی گفت: «تا حالا گروه کر 1500 نفره ندیده بودم که امشب دیدم.»

 

در پایان این کنسرت، شهرام شکوهی در جواب درخواست‌های تماشاگران که خواستار اجرای ترانه «دونه دونه» از آلبوم «کولی عشق» بودند، آن را به کنسرت اسفند خود موکول کرد و به جایش قطعه معروف «دل دیوونه» را خواند.