فول آلبوم وحید حاجی تبار

 

بیوگرافی وحید حاجی تبار

وحید حاجی تبار متولد 21 خرداد سال 1362 در شهر تهران می باشد. او اولین بار در سن 15 سالگی با ساز گیتار اشنا شد.او گیتار را نزد نعیم شاهمرادخانی برای اولین بار اموخت. پس از 11 ماه از اولین باری که وحید دستش به گیتار خورده بود در کنسرتی مشترک با نعیم شاهمرادخانی و سعید حبیبی و مهدی محمدی به روی استیج رفت. سهم وحید از این کنسرت اجرای دو اهنگ شد و جالب اینکه آهنگ برگزیده کنسرت از طرف تماشاگران یکی از آهنگهای وحید بود.

در مهر 1380وحید اولین کنسرت خود رابه عنوان خواننده در شهر سمنان برگزار کرد که با استقبال کم نظیر مواجه شد.در اسفند همان سال وحید تجربه دیگری را نیز در زمینه اجرای کنسرت در شهر تهران سپری کرد وآهنگهایی که ساخته بود را برای دوستدارانش به محک گذاشت. شروع سال 81 شروع جرقه ای در ذهن وحید بودبرای جمع آوری یک آلبوم..در آن زمان سعید حبیبی نوازنده گروه ناصر عبد االهی بود.وحید با کمک سعید حبیبی در استودیو پاپ روی یک آهنگ که گیتار آن را سعید میزد خواند.

 

این اولین تجربه وحید در خواندن استودیو بود.دوستی وحید وسعید منجر به اشنایی وحید با تمامی نوازندگان گروه (بند) عبداالهی شد.بابک سعیدی تنظیم قطعات را بر عهده گرفت.در استودیوی علی رضا مرادی کار رکورد شدوسعید حبیبی کار بیاد ماندنی نازنین را ساخت.

 

در اواسط راه جمع آوری آلبوم عشق های دروغین وحیدبا پیام قربانی آشنا شدواین آشنایی منجربه تنظیم قطعات سفر ودروغه و قصه بدون تکرار (dovela more)و نازنین شد.وحید پس از جمع آوری آلبوم و گرفتن مجوز از وزارت ارشاد آلبوم را به کمپانی ایران گام واگذار کرد.آلبوم وحید اولین آلبوم پر فروش ایران گام بود و در سال 1382 عنوان پر فروش ترین آلبوم سال را از آن خود کرد.پس از این موفقیت بزرگ یک ماه بعد وحید کنسرن 4000 نفری سمنان را برگزار نمود وبعد از آن کنسرتهای بزرگ خود را در رشت و شیراز و شاهرود و… برگزار نمود و بعد از آن به جمع آوری ترانه های ماندگار پرداخت.

 

قطعه ترانه های ماندگار پس از ماهها کش و قوس بین وحید و وزارت ارشاد در نهایت از آلبوم حذف شد و وحید نتوانست هرگز مجوز این قطعه را بگیرد(قطعه هیشکی منو دوست نداره جایگزین این قطعه شد و آلبوم به همین نام در آخرین روزهای سال83 توسط کمپانی ایران گام وارد بازار شد)شروع سال 84 با راه اندازی شبکه جهانی مهاجر همراه بود و این شبکه بهترین بستر برای پخش کلیپ های تصویری آلبوم هیشکی منو دوست نداره بود.کمپانی ایران گام و حامیان مالی وحید بهترین وبا کیفیت ترین کلیپ های آن زمان را برای آلبوم هیشکی منو دوست نداره ساختند و این کلیپ ها در top10 شبکه مهاجر قرار داشت.از ابتدای 1386پس رد تمامی قطعات آلبوم جدید وحید توسط وزارت ارشاد وحید در موسیقی ایران به حاشیه کشیده شد.به تلفن هیچ خبر نگاری پاسخ نداد و هیچ خبری از آلبوم و خودش در دسترس هیچ یک از رسانه ها نبود.شاید وحید دچار یک خستگی بزرگ پس از 4 سال فعالیت مستمر در زمینه موسیقی شده بود.طی این سالها جمعی از هنرمندان از جمله مهدی مقدم_مهدی مدرس_ اشکین 0098_پیام قربانی_یاس و …به او دلگرمی و او را تشویق باز گشت مجدد میکردند.

 

وحید حاجی تبار در سال 1382 بعد از تلاشی 4 ساله با همراهی ناصر عبداللهی و گروه ناصریا که همگی دست اندر کار آلبوم اول وحید بودند آلبوم اول خود را با نام عشق های دروغین روانه بازار کرد. در این آلبوم بابک سعیدی و امید حاجیلی تنظیم قطعات را بر عهده داشتند و آهنگسازی اکثر قطعات بر عهده وحید بود .آلبومی که با انبوهی از بیلبوردهای تبلیغاتی به بازار آمد و پرفروشترین آلبوم سال شد .

 

فول آلبوم وحید حاجی تبار

 

دو سال بعد آلبوم هیشکی منو دوست نداره روانه بازار شد و در سال 84 دومین آلبوم پرفروش سال شد و موزیک ویدئوهای این آلبوم از شبکه ها تا سال 85 پخش میشد. از آن سال تا آخرین روزهای سال 88 از وحید خبری نبود و هیچ وقت راجع به این کم کاری توضیحی از طرف وحید به دوستداران صدا و آهنگهاش داده نشد تا آهنگ خیانت که بعد از پخشش بسیارمورد توجه قرار گرفت و در نهایت سال 91 آلبومی با همین نام در فضای مجازی موسیقی ایران از وحید پخش شد .

 

آلبومی که حاصل همکاری وحید با یاس رپر معروف ایرانی ترک اول آن رو به آهنگی جنجالی و متمایز بدل کرد و با بسیاری از شنوندگان موسیقی پاپ ایران ارتباط کم نظیری برقرار کرد .سال آینده منتظر آلبوم چهارم وحید که سومین آلبوم رسمیش محسوب میشه بنام هت تریک هستیم . آلبومی که تیم قبلی با افرادی جدید در اون حضور دارند و نوید آلبوم شنیدنی رو میدن و امیدواریم جبران چندین سال کم کاری بدون توضیح وحید رو در موسیقی پاپ بکنه.

 

دانلود فول آلبوم وحید حاجی تبار با لینک مستقیم

1

 

وحید حاجی تبار

دانلود آلبوم خیانت

 

1 دانلود آهنگ برگرد از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ دارم عاشق میشم از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ دوستم نداشته باش از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ قصه ی خیانت از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ خیانت از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ رویا از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ شبام سرده از وحید حاجی تبار

 

فول آلبوم فریدون آسرایی

 

 

1

 

وحید حاجی تبار

دانلود آلبوم عشق های دروغین

 

1 دانلود آهنگ دخترک از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ دروغه از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ دوست ندارم از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ غریبه از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ قصه بدون تکرار از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ نازنین از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ نفرین از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ سفر از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ تمنا از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ طراح تو از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ تویی مهتاب از وحید حاجی تبار

 

فول آلبوم فریدون آسرایی

 

 

1

 

فول آلبوم وحید حاجی تبار

دانلود آلبوم هیچکی منو دوست نداره

 

1 دانلود آهنگ برگرد از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ باورم نمیشه از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ فریاد از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ فرصت از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ گیتارمو کوک می کنم از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ هیچکی منو دوست نداره از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ خواب و رویا از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ لیلا از وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ مریم وحید حاجی تبار

1 دانلود آهنگ مسافرت از وحید حاجی تبار

 

فول آلبوم فریدون آسرایی

 

 

1

 

تک آهنگ های وحید حاجی تبار

 

وحید حاجی تبار – بد کردی

وحید حاجی تبار – دلواپسی

وحید حاجی تبار – دیوونگی

وحید حاجی تبار – حق با توء

وحید حاجی تبار – لیلا

وحید حاجی تبار – محله

وحید حاجی تبار – منحصر به فرد

وحید حاجی تبار – راستشو بگو

وحید حاجی تبار – دختر خوبی باش

وحید حاجی تبار – تنهام