فول آلبوم احسان حق شناس

بیوگرافی احسان حق شناس

احسان حق شناس خواننده ، بازیگر و مدل تبلیغاتی اهل کشور ایران است. او متولد سال 1361 است. آغاز فعالیت های هنری او به سال 1381 و بازیگری در سریال فقط بخاطر تو با کارگردانی اکبر منصور فلاح بر می گردد. یکی دیگر از اثاری که حق شناس در ان به ایفای نقش پرداخته فیلم سینمایی تقاطع به کارگردانی ابولحسن داوودی در سال 1382 است. همچنین در سال 1384 همکاری های تبلیغاتی را با شرکت سپاروک انجام داده.

آغار فعالیت حرفه ای او در رشته موسیقی به سال 1384 برمیگردد که با شرکت ترانه شرقی آغاز شد. احسان حق شناس تا به امروز سه آلبوم و تعدادی تک آهنگ منتشر کرده است . آلبوم های او شامل آلبوم کی فکرشو می کرد ( مهر 1387) و آلبوم تیک تیک ( بهمن 1389 ) و آلبوم فرکانس ( بهمن 1391 ) می باشد.

 

آلبوم کی فکرشو میکرد با ترانه سرایی احسان حق شناس، بنیامین و فريد احمدی و آهنگ سازی بنيامين و نعيم مسچيان و تنظیم کنندگی نعيم مسچيان و پيام شمس در سبک پاپ در پاییز ماه سال 1387 منتشر شد. 

 

آلبوم تیک تیک که مازیر فلاحی بصورت خواننده مهمان در آن حضور دارد با ترانه سرایی احسان حق شناس، مازیار فلاحی و امیر توسلی و با آهنگ سازی امیر توسلی، مازیار فلاحی و بنیامین بهادری و با تنظیم کنندگی امیرتوسلی، نعیم مسچیان، مازیار فلاحی، علی منصوری و رامین مظاهری در سبک پاپ در زمستان 1389 منتشر شد.

 

آلبوم فرکانس با ترانه سرایی فرید احمدی و شقایق شمس الدین و با آهنگ سازی شهاب رمضان، امیر طبری، امیر یگانه و 20Hz Hollywood و با تنظیم کنندگی پیام شمس (20Hz Hollywood) در سبک پاپ در زمستان 1391 منتشر شد.

 

فول البوم حق شناس

 

فول آلبوم آهنگ های احسان حق شناس