فول آلبوم امید حاجیلی

 

بیوگرافی امید جاجیلی

امید حاجیلی خواننده سبک پاپ متولد دوم مهر 1362 در شهر تهران است. تخصص اصلی او نوازندگی ساز ترومپت و آهنگ سازی بوده که به تدریج به سمت خوانندگی کشیده شد. او آلبوم های آلگرو و حاجیلیتو و دارکوب را تا الان منتشر کرده (در آلبوم دارکوب نوازنده ترومپت بوده).

وی از کلاس اول ابتدایی نواختن تمبک را بصورت تجربی کنار یکی از برادرانش که نوازنده سنتور بود تجربه کرد. از سوم ابتدایی و در سن نه سالگی به نواختن سازهای کیبورد و پیانو پرداخت.

 

او پس از گذراندن دوران ابتدایی و از کلاس اول راهنمایی پس از انکه آزمون های بسیاری را پشت سر گذاشت وارد هنرستان موسیقی پسران شد. در هنرستان موسیقی ابتدا نواختن ویولن را آغاز کرد ولی بدلیل بی علاقگی به این ساز آن را کنار گذاشت و به ترومپت روی آورد.

 

حاجیلی در این زمان به صورت خودآموز در کنار ترومپت آموختن پرکاشن و درام را نیز آموخت. در سال 1377 از هنرستان فارغ التحصیل شد و تا لیسانس در همنجا ادامه داد و بعد از آن مدرک کارشناسی ارشد موسیقی را دانشگاه هنر اخذ نمود.

 

امید حاجیلی

فول آلبوم امید حاجیلی

 

امید حاجیلی استاد سابق دانشکده موسیقی صداوسیما و استاد حال حاضر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. او یکی از حرفه ای ترین نوازندگان ساز ترمپت میباشد که در بسیار از آلبوم های مطرح خوانندگان ایرانی حضور دارد.

 

حاجیلی سابقه ده سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران ، ارکستر فیلارمونیک تهران ، ارکستر سمفونیک صدا و سیما و …

 

او آهنگ‌ساز و تنظیم کننده چندین ترک در آلبوم‌های مختلف و همکاری با خوانندگانی همچون علیرضا عصار ، سیروان خسروی ، محسن چاوشی ، علی لهراسبی ، خشایار اعتمادی ، حمید حامی ، نیما مسیحا ، اميرانوش ، شاهکار بینش پژوه ، محمد زارع ، جمشید عزیزخانی را داشته است و همچنین رهبر ارکستر چند گروه پاپ از جمله ناصر عبداللهی و رضا صادقی نیز بوده است.

 

قسمتی از مصاحبه های امید حاجیلی با رسانه ها

 

قبل از هر چیز یک سوال دارم و این‌که چطور با ساز ترومپت در خانه تمرین می‌کردید؟

تقریبا به سختی! در حال حاضر، در طبقه‌ی پایین منزل سوئیت کوچکی دارم که آکوستیک کردم ولی قبل از آن که در خانه تمرین می‌کردم، به‌خاطر نوع صدای ساز ترومپت، صدا از منزل بیرون می‌رفت و خوشبختانه همسایه‌ها اعتراض نمی‌کردند.

 

در کارهایی که شما تنظیم کننده هستید، حتما ساز تخصصی خود را قرار می دهید؟

اگر نیاز باشد قرار می دهم، نه به خاطر اینکه چون من تنظیم کردم، حتما ترومپت در آن زده شود. حتی مایل هستم که نباشد مگر اینکه اصرار بر وجود ترومپت باشد.

 

فول آلبوم امید حاجیلی

 

برای قبول نوازندگی موارد خاصی را هم در نظر می گیرید؟

بعضی وقت ها. ولی بیشتر مواقع نه. زیرا در خصوصیات اخلاقی من نیست که بگویم ابتدا باید کار را بشنوم و بعد تصمیم گیری کنم. این کار باعث می شود انرژی منفی به دوستانم بدهم و حس خوبی القا نمی کند و سعی می کنم تا جای ممکن به افرادی که ارزش کار را می دانند کمک کنم.

 

در مدت زمان طولانی که آلبوم تان در انتظار مجوز و انتشار بود، فکر این را نمی کردید که فرد دیگری این سبک را کار کند؟

نه. به هیچ وجه. مطمئن بودم که این اتفاق به راحتی نمی تواند بیفتد. البته اگر کسی در این سبک آلبوم عرضه می کرد هم برای من مهم نبود. من این سبک را دوست دارم و می دانستم که نتیجه کارم را می گیرم.

 

درباره تک نوازی ساز خودتان برنامه ای ندارید؟

من همیشه تولید یک آلبوم بی کلام ترومپت در ذهنم بوده است. ولی زمان می برد. ناخودآگاه درگیر مسائل مختلف هستم و نمی توانم همه انرژی خودم را روی آن بگذارم، اگر زمان و انرژی لازم را روی آن بگذارم، شاید 6 ماهه آلبوم آماده می شود ولی الان در حد یک فکر باقی مانده است.

 

قضیه‌ی دل‌خوری شما از مریم حیدرزاده چه بود؟

مریم حیدرزاده شعر من را فروخت. ترانه «برای عاشقی دیره» را به شهاب تیام فروخت که در لس‌آنجلس خوانده و فقط یک قسمت‌هایی از شعر عوض شده است. شعری که به من 7 سال پیش فروخت. کاری هم نمی‌شود کرد.

 

من نتوانستم کارم را کلیپ کنم. فقط شانس آوردم آلبوم من زودتر از شهاب تیام آمد وگرنه همه می‌گفتند من از روی شهاب خواندم! مریم حیدرزاده نشان داد که در کار هنری اصلا حرفه‌ای نیست.

 

فول آلبوم امید حاجیلی

تمام آهنگ های امید حاجیلی

 

نباید به این زودی منتظر انتشار آلبوم سوم تو باشیم؟

قطعاً آلبوم دیگری هم در رزومه من قرار خواهد گرفت اما سعی می‌کنم که به شکل متفاوتی باشد. اگر قرار باشد آلبومی منتشر کنم، ایده متفاوتی در ذهنم هست که احتمالاً بر اساس آن این کار را خواهم کرد.

 

هم‌چنان در دانشگاه تدریس می‌کنی؟

بله هنوز هم تدریس می‌کنم. هرچند به خاطر درگیری‌هایی که دارم، خیلی کمرنگ شده است.

 

فول آلبوم امید حاجیلی

 

دانلود فول آلبوم امید حاجیلی با لینک مستقیم :

 

1

 

آلگرو

 

دانلود آلبوم آلگرو :

 

برای عاشقی دیره (ریمیکس)

دیگه بسه

عشق منی

التماس

برو برو

عشق منی (ریمیکس)

دل منو بردی

عقلتو از دست دادی

برای عاشقی دیره

عقلتو از دست دادی (ریمیکس)

بی اختیار

 

فول آلبوم فریدون آسرایی

 

1

 

حاجیلیتو

 

دانلود آلبوم حاجیلیتو :

 

دانلود آهنگ مجنون

دانلود آهنگ بمب عشق

دانلود آهنگ وقت گل نی

دانلود آهنگ ای داد

دانلود آهنگ ترک دیار

دانلود آهنگ دلبر

دانلود آهنگ رفتم از دست

دانلود آهنگ حالا حالا

دانلود آهنگ وای وای

دانلود آهنگ کوچه لر

دانلود آهنگ نقش جمال

دانلود آهنگ افتاد

دانلود آهنگ اقاقیا

 

فول آلبوم فریدون آسرایی