نیک موزیک / دانلود آهنگ جدید

نیک موزیک در شبکه های اجتماعی

دانلود آهنگ جدید

نیک موزیک در راستای قوانین کشور فعالیت می کند و فقط آثار مجاز خوانندگان داخلی را ارائه میدهد.
این سایت در ستاد سازماندهی سایت های ایرانی به ثبت رسیده است.

آهنگ سون بند جذاب

 

سلام داريم خدمت شما همراهان عزيز و همیشگی و در این لحظه دعوت ميکنيم شما را به شنيدن اثری زيبا بنام جذاب با صداي سون بند .با نیک موزيک همراه باشيد در ادامه مطلب و دريافت لينکهاي دانلود آن که با بهترين کيفيت براي شما قرار داده شده.

ادامه مطلب و دانلود

آهنگ الجان گل سنگم

 

هم اکنون با موزيکي بسيار زيبا و شنيدني بنام گل سنگم با صداي خواننده الجان در خدمت شما هستيم در سايت نیک موزيک که در ادامه مطلب لينکهاي دانلود آن با دو کيفيت 320 و 128 براي شما عزيزان آماده شده است.

ادامه مطلب و دانلود

ریمیکس فاضل دریس کم نذاشتم

 

در اين لحظه دانلود کنيد ریمیکسی فوق العاده زيبا رو بنام کم نذاشتم با صداي خواننده آقاي فاضل دریس در سايت نیک موزيک.با ما همراه باشید در ادامه مطلب براي دريافت لينکهاي دانلود که با بهترین کيفيت براي شما عزيزان قرار داده شده است.

ادامه مطلب و دانلود

ریمیکس آهنگ محسن چاوشی دوست داشتم

 

سلام به شما بازدیدکننده گرانقدر.برای شما هم اکنون ریمیکسی زیبا با صدای خواننده محسن چاوشی آماده دانلود شده بنام دوست داشتم که در ادامه مطلب برای شما قابل دریافت میباشد.

ادامه مطلب و دانلود

آهنگ بی صدا سوختم و ساختم در دل این شب درد ستار

 

با درود و عرض ادب به همه دوستان و همراهان عزیز رسانه نیک موزیک برای شما آهنگ بی صدا سوختم و ساختم در دل این شب درد ستار در این لحظه از سایت آماده دانلود شده که میتونید در ادامه مطلب به همراه پخش آنلاین دریافت کنید.

ادامه مطلب و دانلود

آهنگ جاوید شریف

 

با درود و عرض ادب به همه همراهان عزیزمون در رسانه نیک موزیک برای شما در این لحظه مجموعه آهنگ های افغانی جاوید شریف آماده دانلود شده که میتونید در ادامه مطلب با لینک قوی دریافت کنید.

ادامه مطلب و دانلود